>--

Kisah Cinta Muka Buku


Hai korang semua....kali ini aku mula coret setelah berbulan-bulan aku tidak menyentuh blogku ini.di sebabkan taida ayat nak tulis dan sekarang nih aku sedang menjalani trial SPM..hohoo..agak susah jugaklah exam kali ni,tapi aku tenang jer jawab.aper yang ada dalam otak aku,aku jawab jerlah..betul atau salah tu lain kiralah yang penting kita jawab kan??betul tak??>aku jugak ingin ucapkan selamat berpuasa kepada seluruh umat islam di dunia,,jadikan ibdah puasa satu loncatan keperibadian yang baik untuk anda dan jugak diri ku,,sebenarnya bagu jugak bulan puasa nih.aku berasa semakin sihat...huhuh..keyhlah setakat tu jerlah mukadimah aku..


sekarang aku nak cerita pasal tajuk seperti di atas iaitu CINTA MUKA BUKU.tajuk ini memang berkaitan dengan aku sangat...aku dapatkan cinta pun dari muka buku...aku coret pasal cerita ini disebabkan aku terdengar lagu baru dari artist baru yang bernama NAJWA LATIF-Cinta muka buku..tak silap aku lagu nih single pertama dia kut..aper-aper pun good luck lah untuk penyanyi lagu Cinta Muka BUku ini...huhuh..Tajuk ini memberi aspirasi kepdaku untuk bercoret cinta muka buku ini...

anda kenal muka buku??atau Facebook dalam bahasa Inggeris,yer sememangnya kenal kan???aku nak cerita pasal muka buku ini.aku dapat jodoh pun dari facebook,namanya huruf A...aku tak nak kasitahu sebab ianya secret sebab  takut dia x suka aku mendedahkan namanya..maybe dia tak suka popular kut??kui3...tu menurut aku jerlah...tapi pendapat empunya tuan aku tak tahulah..

Melalui muka buku ini banyak memberi CHEMSTRY kepadaku kerana  Muka Bukulah aku sering bergaduh dengan si A ni...hari demi hari aku berhubung dengan si A tapi tidak melalui  muka Buku kerana dia x suka aku online Muka buku ini...dia takut aku curang kut,,huhuhu..yerlah mana taknya,dah hari aku gaduh dengan dia...sampaikan dia mintak putus jer dengan aku,macam-macam dia maki aku,,tapi aku sabar jer,..sebab perangai dia macam tu..aku tegur pun nanti ngajuk...aku hanya mendiamkan driri dah berdoa jerlah agar dia berubah,,,aminn....... itulah C...I...N...T...A   M...U...K...A  B...U..K...U......

akhir sekali jom kita layan cinta ini....selamat beramah di bulan puasa ini


0 ulasan:

Catat Ulasan

Blogger news

Blogroll

Dikuasakan oleh Blogger.

Copyright © / KoNkLuSi AnIsHaK

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger