>--

Hikayat Cinta Ainanis Bahagian 1


Adoilahh..hai selamat hari raye sume...huhuh..
Perkataan RAYA bagi aku tahun in langsung tak bermakna,
aku tak tahu kenapa??
dahlah semenjak dua menjak ni aku berase laen jer antara hubungan aku dgn dia..aku dahlah tak pakai telefon,dia pulak langsung xnk online fb dan xnk approve aku,aku tak tahu kenape die xnk approve fb aku??adekah dia ade org laen??ooh tidak mungkin..aku tak percaya ...tapi law dia dah ada orang lain.memang aku takkan kapel lagilah..biarlah ..buat ape kalau kapel ,asyik menyakitkan hati jer...aku jarang berhubung dgn die tapi time aku hntr msj ke dia,dia macam bals per x nk balas jer msej aku??kenape3??aku dahlah rindu sangat double rindu akan dia walaupun dia xpernah tunaikan apa yang ku impikan salame ini.tapi dalaqm hati aku berkata xper...asalkan aku dapat buat hidup dia happ..dan aku akan pegang janji yang aku ucapkan kepda dia..walaupun aku dikhianati atau tidak...yang pasti dialah perempuan yang terakhir bagi ku..tetapi jodoh itu di tgan Allah..andai takdir aku bukan dangan dia..aku pasrah jer.mybe dia untuk lelaki yang lbih baik dari aku siape yang tahu kan??..

kadang aku tertanya jugak adakah aku ni setia dengan dia
dan
adakah dia jugak setia dengan aku?
aku masih rungsing hubungan aku dengan dia...aku syang dia sangat-sangat...tapiii.........
Dia tak pernah pun aper faham  itu RINDU dan SAYANG??aku nak sangat kasih sayang dia..wa;aupun aku tak pernah dgr suara dia,tak pernah liaht muka dia secara face to face...
apekan dayaku kan??
siapalah aku ini??
aku bukan insan yang sempurna seperti lelaki yang lain 
tetapi aku akan pegang JANJI AKU SAYANG...

0 ulasan:

Catat Ulasan

Blogger news

Blogroll

Dikuasakan oleh Blogger.

Copyright © / KoNkLuSi AnIsHaK

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger