>--

Dilema




D.I.L.E.M.A
itulah yang dialami olehku sekrang,S.P.M
adoilah dgn T.E.M.A.N. ku lagi
2perkara  yang saling berkaitan antara aku dgn dia dan SPM...
hubungan aku dgn dia tiada ape yang positif pun...aku dah lafazkan cinta aku kepda dia,
dia kata lebih baek kwn dlul,..
huhuh...sekrang hubungan aku entah macam xdep paper.mcm xder perasaan je die trhadap aku..huhuh
aku syok sndri kut,...memang betul,bila org terlalu comel jngan terlalu berharap sngt,krne pernantian akan membuatkan diri kita kecewa dan sedih,apakah aku akan turut alami bersama seperti ini??
macam mana yer nk hilangkan perasaan yer...???


aku terlalu suke sgt ke dia?ttetapi mingikut keadaan,aku ni jauh skli lyk dgnnyer,,,aku masih menunggu,tapi aku dah xnk ckp dan tak nak paksa dia bagi keputusan,terpulanglah,walaupun dia kata aku ni masih x bersungguh-sungguh nak dapatkan dia...aper yang harus aku buat,adakah aku harus memikir S.P.M ataupun melupalkannya dan concentrate dgn S.P.M...tapi ku tak sanggup nk tinggalkan dia,,,cuma ku berharap dia bahagia jer,kalau bkn dgn aku xperlah,mybe dgn org laen dia bhgia kut,,,,mybe aku dah mula nk bljr buang bab2 cinta,baek aku belajar rajin2..sume org dah jauhh dari aku,hnya dia jer yg aku ada,tp mungkin hnya sementara,sebab dia xleh selalu lyn aku sokmo....kalau dia baca kan best,tapi,aku tak nak berharap dia menerima aku sebab terpksa atau kesiangkan aku ,biarlah perasaaan datang dari hati yang luhur dan iklass..

0 ulasan:

Catat Ulasan

Blogger news

Blogroll

Dikuasakan oleh Blogger.

Copyright © / KoNkLuSi AnIsHaK

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger