>--

KEbosanan ,Kesunyian Dan Kesedihan


salam untuk jumaat ini,sudah lama ku tidak mengcoretkan  isi buku ini di dalam media Massa yang aku cipta ini.

sudah hampir sebulan keadaan aku berada di tahun 2011,dengan pelbagai pengalaman yang ku alami,semuanya pengalaman pahit yang ku terima,huhuu,ada jugak pengalaman manis yang aku dapat,..
nak ceritakan pengalaman manis ke pahit ea??
manis r ork??baru pahit....baru best sikit  kn?

Oklah,sesuain dengan tajuk di atas ,aku nak  teruskan  pengalaman manis yang ku dapat selama  ini,
nak tahu kenapa??mestilah aku dapat kerja...pertma kali ku dapat kerja dengan gaji sendri taw,tak r aku menyusahkan orang laen,lebih-lebih lagi ibu bapaku..huhu


yang kedua pulak,yang ku tak sangka dan yang ku tak duga,macam tak percaya.bekas  awek aku yang pergi meninggalkan aku dengan menganggap diriiku ini seperti binatang dan setang akhirnya dah berbaik dengan aku,tetapi bukan sbg awek aku,just sebagai teman ataupun kawan sahaja,aku tak boleh nk ngorat dia dah,sebab dia dah berpunya,lagipun dia exam pmr tahun ini,so aku xnk r merosakkan hubungan persahabatn ku ini,walaupun pahit untuk ku telan,sejak akhir-akhir ini,hubungan aku dan dia pun dah renggang,aku tak tahu kenapa,setiap hari aku hantar msj dan calling,tapi hampeh dia dah  macam nak lari dari aku jer??mungkin dia nk taat kepda pakwe die kut??baguslah macam tuh,kawan macam akuu nih sape lah nk kawan,aku nih just kawan,a.k.a  binatang atau setang yang aku dihina olehnya...

sseterusnya,dalam masa yang sama juga aku juga  dapat menghilangkan boring aku dengan bekas awek aku yang dulu2 masa aku form 4.huhu,,,tapi sbg kawan jugak,dia ni jenis berahi lyn orang.huhu.dia nih memang comel,macam orang jepun muka dia,hehehh,tapi suaranya agak kasar,setiap kali aku dengar suara dia membuatkan ku tergelak,jer,dia sangat sporting dengan aku,setiap kali aku  msj dgn dia,setiap kali tuhlah aku selalu perli dia dan buat lawak bodoh dengan dia,,hahahha...tapi dia ok jer,wak  muke sedih..huhu..dah lama dah aku tak jumpa dia,rindu???tak kut,dia baru je baek dengan pkwe dia,tapi syg kene tinggal plok di pakwe,bkn krn gaduh tapi demi PLKN..huhu,siang dia sebab bosan ,pkwe dia dahlah kena plkn,tapi bertuah r dia sebab masih ada pakwe,bolehlah msj hujung2 minggu.setahu aku sekarang ini,dia jual burger  dengan mak saudara dia dekat tepi kedai ayah yer..huhu,adalah kejernye...tuhh,,dulu aku panggil dia  MINAH GEGEL SEKARANG AKU NAK TUKAR PULAK,AKU NAK PANGGIL DIA Minah BURGER puulak,sebabnye dia jual burger,so aku panggil jerlah macam tu,,,aku suka kawan dia sebab segala aku luah ,dia sudi dengan perasaan yang ku hadapi ini,sharing is caring..huhuu,kadang dia nasihat jugak aku nih,,walaupun perangai dia gitu,aku suka kawan dgn dia,walaupun aku just kawan dengan dia....sejak akhir-akhir ini pun aku dah kurang msj dgn dia,sebab aku pernh kbo ke yer,yang aku dah xnk gnggu dia lagi sebab dia tu pakwe org,so aku pun nk r undur diri,xnk gnggu rumah tangga org,sebab dia pernh gduh dgn pkwe die kerana aku...sebenarnye mase tuh memang aku sayang dia tappi nak wak camne kn,dia suka ke org laen,sebab tuh r die gduh dgn pkwe dia disebabkan aku,dan kemuncaknyer aku siap bersumpah lagi dengan pkwe dia yang aku kata,
AKU TAKKAN KAPEL DENGAN AWEK MG TUH WALAUPUN AKU MATI HIDUP SEMULA PUN AKU TAKKAN AJAK AWEK MG KAPEL DENGAN AKU.
aku terpaksakorban perasaan aku terhdp awek dia demi hubungan mereka..aku tak nak jadi pengalang hubungan mereka.
biarlah pengalaman ini  akan mendewasakan aku.
sumenyer salah aku kn,sebab tuhlah aku bagttaw  ke dia yang akuu nk kurang kan msj dgn dia,,,,dan 2,3 hari kemudian aku ada hntar msj kat dia tapi ,dia dah xblas,bkn sekeping msj aku hntr tetapi berkeping2 aku hntr msj ke dia,tapi tak der respon..mesti dia ngajuk dengan aku kut sebab aku bgtaw yang aku nk kurangkan msj dengan dia,kalaw boleh memanglah aku nak sangat msj dengan dia,tapi dia tu awek org,lawdia single aku hntr skmo msj kat dia or,,dia pernh bgtaw dekat aku 'gunalah blog mgg tuh untuk luahakn perasaannn...huhuh...sebenarnye aku mals dah nak berbblogging tapi nih jer cara aku nak luahkan apa yang aku pendam ini,aku bukan ada makwe dah,,,dah hampir setahun aku single,tapi nk wak camne kn??aku nih bkn ade rupe pun,,,..mesti korang terpkir kn??carilah makwe kn??hurmm.nak cari macam mana gok,aku nih bknlah ade rupe yg menarik pun,kdg2 nk ngorat pun xdpt yerlah,awk org,nk ngorat mcmne lawh dah kepunyaan orang,kat fb tuh pun hurm,sumenye dah relationship,so mane ade peluang nk mengorat..huhu.xbaek taw rampas awek orang..

keyhlahhh,setakat ini jerlah untuk luahan hatiku yang KEbosanan ,Kesunyian Dan Kesedihan,walaupun ada lagi yang ku nak ceritakan pengalaman yang menyakitkan hati ku ini walaupun dia tuh kawan aku,tapi biarlah laen hari aku ceritakan pasal dia..sebab dah banyak gila aku luahkan ini,dah boleh wak esei panjang dah nih,,itulah aku law berceloret macam nihlah jadinya,,hehehhe,,ape2 pun jom layan lagu ini,zsaaaasssssss..
salam..

0 ulasan:

Catat Ulasan

Blogger news

Blogroll

Dikuasakan oleh Blogger.

Copyright © / KoNkLuSi AnIsHaK

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger