>--

kebahgiaan dalam kedukaan

hai guys...how are u??cehwah speaking pulak aku ini.hahah.sebenarnya aku berkeradaan sedih pun ada,penat pun ade sakit hati pun ada,sakit kaki pun ada,yang happy pun ada.nak taw  kenapa???

okeyh aku citer yang penatlah ea??sebenarnye aku penat sebab aku maen bola mewakili pasukan sekolahku alhamdulillah ,akhirnya pasukan kami berjaya melayakkan diri ke final bola sepak bertemu  sekolah sultan Sultan Sulaiman(SS) dan akan bermain di padang sekolah menengah Seri Nilam...so kepada semua warga starmad ayoooh pergi sokong skuad stamad nanti.biar kasi gempak dan riuh gituh padang seri nilam nanti.stamad!!!! boleh!!!! stamad boleh!!!!..tetapi kaki aku kreng pulak disebabkan semangat sangat maen bola semasa lawan dgn pasukan sekolah Datuk RAzali yang mana pasukan stamad berjaya menewaskan dgn jaringan 2-1 pada suku akhir.dan kelmrin pada peringkat separuh akhir stamad berjaya lagi menewaskan pasukan sekolah agama sheikh abdu malik dgn jringan gol 2-0..



Adegan kedua pula ,
pada tanggal 11 april 2011,iaitu ulang tahun kelahiranku ,aku berasa gembira tetapi hanya sementara sahaja dan kembali dalam kedukaan kerana aku ditinggalkan oleh seorang perempuan yang aku sayangi,hubuganku terputus lagi buat kali kedua.aku amat sedih sekali ,tak sangka dan tak ku duga,hari yang paling gembira bagiku bertukar menajdi tragedi sedih bagiku.Insan yang bernama aina,pergi meninggalkanku dan terus mencari pengganti yang baru...sedih wase,,,,sumenye salahku,aku...aku tak pandai berkapel!!kenapa aku diperlakukan bergini??jgn kau ucap sayang jika kau xcintai aku,kerana sume org bleh syg,tp xleh cinta seseorang itu.aku benci sume ini..biarlah kau bahagia dgn orang laen.sipa kau nak menghalang kau??kau pergilah dari hidupku aku benci dgn pompuan.dah;lah sellfish tuh dah kapel dgn si T,kawan aku jugak..memang aku dah rasa aper yang bakal terjadi.setiap kali aku melihat wajah si sellfish aku terasa benci,jeles dengki,tapi sape aku nk kawan dgn orang kaya kan???aku tak layak semua tuh,tapi xperlah,sekurang-kurangnya aku ada harga diri..buat apelah aku menunggu,ibarat mimpi bidadari r walaupun xkan jadi kenyataan...xperlah aku sedar sape diriku ini...


hari ahad ni final bola ,isnin masuk kem PKBM .adoilah..sempat x ahu aku nih nak buat segala macam nih..lantak lah...bukan ade orang peduli dgn aku pun...lagipun ex aku panggil aku ni ntang bodo!!!ikut awkal lah nak panggil aper pun..keyhlah sekian sahaja utk citer konklusi aku nih...n terima kasihalh kepda yang sudi wish ker aku mase tempoh hari walaupun tiada hadiah,,lagipun hari tuh langsung xbermkne bagi aku...detik2 yang mengecewakan!!!keyhlah sahaja daripada konklusi Anishak


0 ulasan:

Catat Ulasan

Blogger news

Blogroll

Dikuasakan oleh Blogger.

Copyright © / KoNkLuSi AnIsHaK

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger