>--

Selamat tinggal sellfish selamat datang sayangku

hai guys..amcam citer??acu citer-acu citer???ke xder citer nak kongsi dgn aku???xperlah,sblum korang nak citer baek aku citer dlu ..heheheh(tersengih ajer aku)..

sejak due mnjak ni hatiku berase gembira walaupun bnyak perkara yang telah berlaku kepdaku,sampai hari-hari aku kene bleber di makku dan cikguku...lantaklah...diorang sruh aku bljr beb....aku dah bljar dah...tetapi aku masih hanyut..tak tahu kenapa,mybe disebabkan  budak sellfish tuh..dah seminggu aku tak bertegur sapa dengan dia..itu yang aku terasa terbaek bagiku dan dia..dia dah ramai kawan,lantak dialah nak buat apa.Asalkan aku tak cara hal dia...keyhlah aku ucapkan selamat tinggalah wahai budak sellfish...terima kasih atas semuanya...




Seterusnya aku ,ingin cerita teman istimewa ku,yang berjaya memlikku buat kali kedua..tahniah kerana rebut hatiku ku ini wahai si Aina ..thanks kerana masiah sayangku lagi.aku taw bagi kau aku ini insan yang curang,xperlah...aku nak menidakkan kate kau tu pun bukan kau stujupun.walaupun kita xpernh jumpa tapi bagi aku sudah ckup kau menghiburkan hatiku yang kesepian ini...terima kasih sayang,beliau yang ku maksudkan adalah seperti di bawah ini,

walaupun dia  ni x standing dgn kecantikan awek korangtapi bagi aku,sudah cukup dia memiliki aku ini...keyhlah sampai saja di sini untuk aku..

0 ulasan:

Catat Ulasan

Blogger news

Blogroll

Dikuasakan oleh Blogger.

Copyright © / KoNkLuSi AnIsHaK

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger