>--

Sayangku Tidak Bermakna

salam untuk semua pembaca blogku ini..

hai ,agaknya dah beberape hari aku tidak mencoret blogku ini,maklumlah aku baru jer balik darik perkhemahan PKBM peringkat sekolah ..penat sih,walaupun bnyak aktiviti yang dirancang tidak dapat dilakukan,disebabkan hujan yang melanda,sampaikan sekolah ku ditenggelami air hujan yang lebat itu..

sebenarnya aku nak sambung cerita kisahku dgn Si E,Hari demi hari aku dapat menerima dia sbg kawanku,buat maklumat anda,si E ni pun terlibat jugak degan Perkhemahan dia ni segroup dgnku..
huhuh..banyak suka duka yang aku dapat sampaikan aku xder mood pun ade disebabkan dia..aku tak taw bila aku ckp dgn die,dier langsung xperduli ke aku nih,dia buat aku macam tak wujud pulak.xper.tobak xrezak mane aku kali ni.Time khemah yer dinaiki air si E ni marah aku sebab tak alih khemah dia,padahal dia tau aku tengah sibuk nak uruskan.Aku jugak yang dia nak marah2.xper r,tobak tak rezak mane aku,lagipun dia bukan awek aku pun..buat aper aku nak perdulikan...pah ni aku tak nak jatuh cinta lagi ke dia,buat apa nak paksa2,dah dia tak nak aku.baik aku teruskan hidup aku ini.sekarang cintaku tidak bermakna lagi untuk semua ini...

sekarang hidupku masih dalam kebosanan.siapalah yang sudi teman aku nih itu lah hidupku anishak..ooopss!!!silap bkn hidupku anishak,yang tuh blog aku yang pertama,yang benarnya Konklusi anishak lah.,,,ooo itulah coretan daripada seorang manusia yang sentiasa berkonklusi..huhu.salam...tidak lupa klik lah iklan yang best2 tuh..huhu daaaaaaaaa

0 ulasan:

Catat Ulasan

Blogger news

Blogroll

Dikuasakan oleh Blogger.

Copyright © / KoNkLuSi AnIsHaK

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger