>--

bahagiakah aku dan adakah kau bahagia bersamaku??

salam pembuka bicara di hari pekerja ini..so cutilah aku kali ini maklumlah cg pun cuti jgak
hari cuti ini sangat membosankan bagiku.aku tak tahu kenapa??aku nak mesj dgn temanku itu ,dia x membalas..katanya malas...nak wak macam mana kan??kita takleh nak pakse die mesej dgn kita...aku just terkilan jer....rezak pun tak mana.aku seedar saper aku ini.


semenjak aku dah baek dgn si dia ni,aku rasa laen..aaku rasa dia ni macam tak bahagia jer dgn aku..aku tanye die,ape masalh die,die kater xdok.aku tahu sebenarnye die ade simpan seuatu dari aku.tapi aku xtau aper itu.Tak guna law kapel,ade pakwe tapi,xdiluahkan..aku tak nak dia kapel dgn aku kerana kesian kan aku,sebab itu tidak akan menjamin kebahagiaan kita..selama kita kapel.aku xpernah jumpe pun dia...dalam hati mmg nak jumpa sgt2 dgn dia,tapi bila face to face dgn dia aku macam xberani nak berdepan,,aku takut aku ni dihina.aku bukan smart pun..aku malu  law aku jumpe die,sedangkan die cantik dan comel tapi aku???macam kuali hitam..


Aku pun tak tahu adakah aku bahagia dgn dia,yang aku hendak buat ialah membahagiakan si dia walaupun dia miliku atau bkn miliku..itu jer tujuan aku nak kapel..biarlah akuu tak bahagia,asalkan tgk si dia hapy dgn hidupnya..selame ni aku kapel pun bkn org tu peduli ke aku.bila single trime jer dgn aku,bila puas terus cari  yang lain.aku tak marah,biarlah aku disakiti,dilukai.bukan ade org peduli ker aku pun.yang diorang taw yg aku ni jd peneman dikala kebosanan jer..kalau ikutkan hati,mmg aku tak nak kapel,sudah serik,sudah banyak dugaan yang ku hadapi..sampaikan aku ni dituduh ganggu awek org pun ader.padahal dalam hatiku ini aku xder perasaan dan niat pun nak kapel.aku just nak kawan.aku xnak lawh dah putus pun,tp biarlah kita kawan...aku tak nak musuh dgn sape2.aku nak kau bahagia jer.....


okeyhlah..sekian sudaAAHH dai K.A

1 ulasan:

Blogger news

Blogroll

Dikuasakan oleh Blogger.

Copyright © / KoNkLuSi AnIsHaK

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger