>--

ku rela dikau pergi



salam..hai aper khbar?pertama kali ku bertemu dngan mg dan ku ingin ucapkan selamat hari guru buat semua guru di dunia khasnya guru di SMKSA....


sebernarnye,semenjak dua menjak nih,HIDUPKU bagaikan xade ape2.aku tak tahu kenapa,ade kawan pun takleh nak ganggu,yerlah awek org,takkan aku nak ganggu walupun die tuh bekas rapat dgn aku dulu,nak kate die bekas awek aku die tak pernah pun anggap aku ni sebagai pakwe dia dulu...jealous aku tengok dia borak dgn gembira ,dgn penuh mesra nya...aku pulak masa tu berkeadaan panas,..dengan menjalankan aktiviti sempena hari guru di tgh panas,dia dgn pkwe dia pulak sedang berseronok..aperkan daya,dia bukan nak aku lagipun,lagipun aku sayang dia selama ni pun ,rapat dgn dia pun,bkn dia anggap aku pakwe die pun selame aku mngenali yer...dimatanya,aku ni bagaikan mutiara hitam jer.tapi takperlah,sekurang2nyer aku sedar saper aku nih,lagipun die dah bahagia,aku takleh nak hancurkan hubgan orang,biarlah aku alami semua ini demi kebahagian orang lain...biarlah aku simpan ini ,biarlah aku pendam,demi orang kehidupan orang

Bab lain pulak,mengenai awek aku pula,aku rase aku dah tak ader awek..mengapa aku kata bergitu??yerlah aku rasa selame ni dia kapel dgn aku pun mybe dia kesian dekat aku kut,takperlah..bukan dia kisahpun aku ni ader ker tak,aku antor msj,coll,bkn die bls sumer tuh,,...takperlah,law itu die nak khianat aku,aku takkan marah,malah aku berdoa ade org lebih baik dari aku ni dapat jage hati sume pompuan yang aku pernah kapel..biasanya kalu aku putus dgn awek pun aku tetap akan kawan,biarlah dia ade dgn org laen pun,aku tak nak diorang tuduh aku ning smbong,kecuali diorang rase aku ni mengganggu hubungan orang,aku akan berundur diri demi perhubungan orang.tapi orang tak tahu dalam hatiku sengsara,sedih,bosan,aku tepkasa menjadi pelakon depan orang ramai,aku taknak kesedihan aku disedari orang,biarlah aku sakit ker,korang buatlah aku ni gantung tak bertali,ataupun cari jer tali dan gantung terus aku nih,,,asalkan aku tak kecewa .betul cakap kawan aku buat naper ader awek law masalah xleh selesaikan,baik g myang ker,ngaji ker bace doa ker,g zikir ker,bace buku ker,ade paedah gok...diorang cakap sedaplah mentaang2 diorang ade pasangan kapel berlake....aku ni single,nak ngejah rase putus asaa doh,orang tak nak pun muke hduh macam aku nih,.biarlah nak buat macam mana kan?aku sedar sape diriku ini.




hanya lagu ini jerlah yang dapatku rasakan aper yang ku alami ini....biarlah aku sengsara,sekai sahaja aper yang ku alami ini,semoga konklusi hidupku ini akan ku gembira

0 ulasan:

Catat Ulasan

Blogger news

Blogroll

Dikuasakan oleh Blogger.

Copyright © / KoNkLuSi AnIsHaK

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger