>--

Antara Aku ,Miss M dan Kekasihnya



hyep...sunyilah hidup aku nih..dahlah bosan,apabila sedih,sunyi,dan bosan melanda diriku ini,diriku ini terus teringat kenangan antara bekas kekasih aku pada thun lepas...huuh...adekan yang bernama Miss M tuh,yang aku syg sgt kat dia dulu tuih sampai aku sanggup putus hbgan aku dgn awek aku yg solehah tuh semata-mata nak kembali ke  Miss M nih..jaat kan aku??krne Miss M aku sanggup tinggal kan awek solehku itu..tapi bkn krne miss M jer  aku trpakse tinggalkan awek aku yg solehah tuh,mungkin sb perangai aku yg setan ini,aku xnk awek solehah aku nih merana kerana aku...sebab tuh aku trime  yg dia nak clash dgn aku...


Miss M si gadis yang aku sangat sayang,dan aku kapel dgn dia lbih drpd 2kali..huhuh kapel  putus,kapel and then putus,,kapel balik dan akhirnya aku terpakse lepaskan dia demi kebahagiannya...itulah antara hubungan aku dan Miss M..sekarang nih aku dah tak rapat dgn dia,mybe sb aku ni  perosak hbgn org ,dia pun dah jauh dari aku and aku pulak xnk nyusahkan dia...kdang2 aku chat dgn dia pun mcm x mesra semesra dulu or,aku tahu dia ade pkwe....mungkin hbgn aku sbg kwn dgn die  sb dia dah berstatus hak milik org pun...aku ni hak milik sendrian berhad,xdee sape2 pun nak ker aku...


dulu semasa Miss M ni Mintak putus dgn aku ,aku xleh nk terima hakikat yang dia tinggalkan aku,smpaikan aku jatuh sakit dan tak bermaya,tapi aku tak bagi tahu dia,sb aku xnk gnggu hubungan dia dgn kekasihnya..kadang-kadang aku gaduh dgn dia,semata-mata nk sruh dia benci aku,sebab kerana aku hbgn mereka berantakan...andai masa itu boleh undur  aku xkn lakukan ini semua,tapi ini untuk kebahagian Miss M nih...

sekarang baru aku faham kenape dia tinggalkan aku,sebab sebelum dia kapel dgn aku dia dah ade peneman @TEMAN SETIA YANG DIKALA kebosanannya,aku ini hadir sebgai merebut hak  org jer...sumpah aku x tak tahu yg pkwe die ni knang die sebelum aku kapel dgn dia lagi.sume itu aku tak tahu dah lama mereka berknalan sejak kecil lagi,aku ini sebenarnya perampas hak orang ,lagipun aku knl die 3 thun baru sdgkan pkwe die tuh knl ,kwn dan jadi teman dia sejak kecil lagi jadi memang patut dia tinggal aku untuk kekasihnya itu.

Miss M ,maafkan aku sebab selama ini menyalahkan kau sebab kau tinggal kan aku,sekrang baru aku faham yang kau mmg layk dgn dia sebab korang dah knal satu sama laen lebih lama dari aku yg knl kau ini.sebenarnya kau tinggal kan aku sebab kau kesian kan dia yang setia menunggu kau kau memang patut terime dia daripada aku ini,....


Dan aku ini terima dengan hakikatnya dgn hbgn mereka,dan aku lihat hubungan dia dah setahun lebih...x mcm aku ini,xpernah lame pun.asyik kne tinggal jer,yg aku dpt hina dan dicaci jer..aku berharap sangat agar dia lyn aku sebagai kwn yg seperti dulu3 yg mcm kita kenal dulu walaupun aku tahu,mybe dia xkn lyn aku mcm dulu lgi...hbgn aku sbg kwn dah trbatas,,dah lama aku tak lihat dia,harapkan pergi khmah negeri dan daerah jer dapat melihat dia walaupun dari jauh..maafkan aku sebab menyakitkan hati mu wahai Miss M.aku harap hubunga korang akan bahagia untuk selame2nye...dan  aku pulak masih bersendri dan terus sendri dengan kesedihan ini,nak wak camnekan???xder org yg nak ker aku ini.walaupun dah bnyak kali aku cuba,adakah aku patus berputus asa ??adakah aku patut single smpai akhir hayat???hanya takdir sahaja yang menentukan perjalanan ku ini yang masih mencari konklusinya......

BUAT SI MISS M DAN KEKASINYA AKU TUJUKAN LAGU INI UNTUK KORANG..SELAMAT BERBAHAGIA YER

0 ulasan:

Catat Ulasan

Blogger news

Blogroll

Dikuasakan oleh Blogger.

Copyright © / KoNkLuSi AnIsHaK

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger