>--

Cinta Terlarang





hai..lame sungguh ku x ngedit blog nih..sebabnyer...xtawlah...sedih ,sunyi,sakit hati pun ader,tringatkan seseorang tuh,,tp aku dapat taw dia dah dapat pengganti aku,..tahniah r..sebab buat aku macam nih.aku pegang lagi jnji antara aku dan dia,dan terus pegang smpai dia khwin dgn laen.walaupun die tinggalkan aku,maki aku,nihlah akibat sayang sangat ke seseorang tuh sampaikan sanggup dihina oleh nya,snggup dipnggil dgn setang,babi,natang..tapi aku ni tetap bdoh...sebab terlalu sayang dia...

ermmm...Exam SPM dah tinggal sebulan lagi,aku tak tahu aper telah trjdi diriku ini,sudah hnyut dgn keduniaan dan mngejar mnggilakan seseorang yg xpernh hrgai kita...walaupun aku xpernh jumpa dia...mungkin dia lbih bhgia dgn pkwe baru kut...adoilahhhhh,,,persiapan SPM entahlah nk ckp mcmne...thun nih aku rase aku ni mcm xder arah jerr....aku x taw aper yg aku nk..kdg2 aper yg aku nk dan impikan xpernah dapat asyik putus di persinggahan jalan jer....itulah cinta Terlarang ....adoilaaahhh....masih ku menunggguuuuuuuuuuu...sekian..

0 ulasan:

Catat Ulasan

Blogger news

Blogroll

Dikuasakan oleh Blogger.

Copyright © / KoNkLuSi AnIsHaK

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger