>--

Lelaki ini

adoilah,,semenjak due mnjak nih aku kerap dengr org putus cinta...knper yer???ni musim org putus cinta ker??ada musim jgak ker???bila putus cinta mestilah sedih kn??lebih2 lagi pompuan kan??mesti ada yang nangis especially kaum hawa kn??dan setiap kali putus cinta mesti lelaki yang dipersalah kan kn??dah kalau aku nih mcam mana pulak???kena tinggal di awek??aku jugak ker yang salah??aku dah 4 bulan single dia pas putus dgn aku dah ada pengganti aku..hebatkan dunia ini??aku ker yang salah,setiap kali putus cinta lelaki yang dipersalahkan??tetapi korang pernah taw ape isi hati lelaki??adakah lelaki sama perangai dia??aku nih macamm mana pulak??asyik kena tinggal di awek jer???memanglah kebnyakan org pompuan salahkan lelaki kn betul tak??


walupun lelaki ini kasar orangnye,tapi dalam hati lelaki jugak ada perasaan jugak kn??yang mana korang tak tahu..kadang-kadang pompuan ego jgak menyebabkn lelaki ini putus cinta??n kalau nk g mkan ker?nk g shopping ker??siapa yang belanja perempuan...lelaki yang cari kerja tapi kaum hawa pulak yang habis..kalau sekali due tu ok lagi,ni kalau kerap sangt,xkn duit poket x kn hbis kut...memang kaum lelaki xkn bagitaw kalau xder duit.tapi kaum hawa hendaklah faham,janganlah ego sangat,korang pasti pernah dgr kn ayat seperti ini,sejahat-jahat lelaki pun diorang mesti akan cari clon isteri yang baek untuknya kn??korang taw kenape??korang fikir r sndri...korang nk seronok jer kn??sesetngah kaum hawa sekarang ni suke memandang org yg bnyak money kn??bila kaum lelaki dah xder duit,mesti korang tinggal dia kn??itulah kaum perempuan sekrang ni  yang materialistik,hipokrit,suke wak hbis duit orang,dan nk keseronokan jer...perempuan kalau org tua puan sanggu kebas lagi asalkan ade duit,rela jadi perempuan simpanan atau bini kedu ,ketiga atau keempat,tuhlah perempuan xder harga diri,korang xsedar ker??korang berpkaian ketat mnyebabkan nafsu lelaki naik taw???ape bestnye pkai baju ketat ea?????persoalan nyer???yg aku tgk sungguh seksa sgt pkai ketat3,,,klau tok imam tgk pun bulat mate diorang,,,,,sedarlah perempuan eaaa....


aku pun masih pegang janji aku ini yang aku tetapakn tunggu.walaupun aku dihina macm ni ,biarlah..aku sayang kan perhubungan walaupun aku ni huduh x setampan lelaki laen tapi aku punyai perasaaann,tlonglah perempuan,
kalau boleh jgn nk sayang sangt2 lelaki kalau takut ditinggalkan,
syg lah sebagaimana kamu sayang kawan kamu kalau kamu takuti akan ditinggalkan,kerana pasangan kamu itu belum tntu akn pilih kamu jdi pasangan hidup kamu.

pilihlah lelaki yang mmpunyai latar agam yg elok kerana hidup kamu akn terjami,insyallah...


aku ni bile pulak erk??masih menunggu dan menunggu,mungkin perasaan aku trhdap wanita dah hilang tetapi aku tetap menunggu seseorang yang boleh jage aku,aku tahu aku ini xder duit,muke x smart setmpan lelaki laen tapi aku ade perasaannn....keyhlahhhhhhhhhhhhhhh,,,

0 ulasan:

Catat Ulasan

Blogger news

Blogroll

Dikuasakan oleh Blogger.

Copyright © / KoNkLuSi AnIsHaK

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger