>--

Surah Pendinding Dari Gangguan Iblis ,Jin dan Makhluk Halus

Pergi beli udang di pasar Malam,
Asalamualaikum pembuka salam.

Malam tadi aku pergi ke pusat islam di poli aku,
macam biasalah,orang pergi ke situ mestilah beribadah kan?
so aku menunaikan kewajipan aku untuk menunaikan solat Magrib dan Isyak
Nak di jadikan ceritanya,antara magrib dan isyak,mesti ada kuliah magrib yang disampaikan oleh cik ustaz yang  bertugas,sambil dengar2 dan dengar,
ustaz tersebut memulakan kuliah dengan tafsir AL-QURAN,
jadinya,surah yang ditafsir itu iaitu 3 surah :


dan ...
dan dia menjelaskan kelebihan yang ada pada 3 surah ini dan seterusnya membuatkan diri ku tertarik dengan 3 surah ini 
kerana dia menerangkan bagaimana cara untuk perlindungan diri daripada gangguan iblis,jin dan makhluk halus,
sekrang ningpun semakin ramai manusia yang memperhambakan diri kepda makhluk halus demi kepentingan diri tanpa mengira akibatnya dan sanggup bagi apa sahaja dekat makhluk untuk memuja makhluk tersebut itu  .
 Aku berharap aku dan keluarga aku dapat elak 
dari gangguan iblis dan makhluk halus laknatullah ini.

setelah aku mendengar kuliah yang disampaikan,aku pun apa lagi,terfikir untuk kongsi perkara seperti ini,di dalam KONKLUSI ANISHAK kerana pasti ramai yang tidak tahu lagi bukan??

Cara-cara untuk elakkan diri dari gangguan jin iblis apa yang aku dengar kuliah semalam:



1. Lunjurkan kaki ke arah Qiblat.  (Put our feet towards the Ka'ba.)

2. Mengangkat dua tangan seperti berdoa. (Such as lifting both hands to pray.)

3. Baca ayat-ayat Muawwizat (3 surah di atas)sehingga selesai (tidak termasuk membaca Surah Al-Fatihah).
(Read the verses Muawwizat to finish (not including the reading of Surah Al-Fatihah).

4. Tarik nafas kemudian tiup pada tapak tangan sehingga habis nafas.
 (Take a deep breath and blow on our hands until the expiration of breath.)

5. Tarik sikit nafas kemudian tahan nafas sambil menyapu tapak tangan keseluruh anggota badan yang boleh dicapai kecuali anggota sulit. 
(Pull the small our breath, then hold our breath while our handssweeping the entire limb can be achieved unless our private parts)


6. Lakukan sekali sebelum tidur & selepas solat subuh setiap hari.
 (Do it once before bed and after morning prayers every day.)

Insyaallahu taala,
dengan izin allah jin.makhluk halus dan iblis tidak dapat mendekatkan dan merosakkan diri kita,.Hanya semudah 5 langkah sahaja,kita pasti boleh amalkan amalan ini

AWAS!!!

Buat pengertahuan semua,makhluk halus sangat aktif pada waktu malam seperti nyamuk yang aktif pada waktu malam,jadi sebaik-baiknya,
janganlah kita keluar rumah sehingga larut malam,
kerana sangat mudah untuk kita terkena gangguan iblis .

Semoga apa yang ku kongsikan ini dapat kita amalkan dalam kehidupan seharian dengan berniat dan yakin ALLAH itu MAHA BESAr. Wassalam...

4 ulasan:

  1. Membongkar Rahasia Paranormal Gadungan :

    - Sedot Makhluk halus menarik mahkluk halus dan dimasukkan botol.

    - Sedot darah dengan totok jari

    - Sedot penyakit dengan media telur

    - Tarik santet dengan Tangan kosong sang ahli penyembuh tiba - tiba dapat mengeluarkan benda - benda tajam seperti paku

    - Surban / kain bertuah yang dimiliki Paranormal yang dikatakan mempunyai kekuatan gaib

    - Keris beraura ketika dikeluarkan dari rangkanya memancarkan aura sinar

    - Tangan tidak basah dicelup air

    - Disiram air keras

    - Makan silet dan beling

    - Mandi beling

    - Dililit petasan sekujur badan

    - Anti Bacok

    - Makan bara api


    http://pelatihanintienergi.com/pelatihan-ilusionis.php


    0812 8202 7639 / 085 777 269 266

    BalasPadam
  2. Bila da tarik nafas sedikit... Bila nak lepal?. Yang ayat no 5.. terima kasih😊

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum. saya mencari rawatan di sekitar Kelantan.sebelum ini saya ada terambil rokok dan makanan pemberian jiran, selepas itu saya terasa sakit dan banyak gangguan berlaku dibahagian dada,perut dan muka.
    Ini email saya : tubuhsatu@gmail.com
    Semoga Allah membalas kebaikkan tuan dengan kebaikkan yang banyak.

    BalasPadam
  4. Àssalam..saya ingin berubat diri sendiri yang telah disihir oan oleh isteri sendiri
    Ada tahu tak mana2 ustaz sekitar lembah klang untuknsaya berubat..011-11743545

    BalasPadam

Blogger news

Blogroll

Dikuasakan oleh Blogger.

Copyright © / KoNkLuSi AnIsHaK

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger