>--

BBQ di Malam jumaat

hai dan salam untuk semua...

malam ini aku xnak coret bnyak ,tapi nak cerite jer pada malam ini,anda taukah apa yang ku mahu cakap??
kalau dah tau tlg diam ma...hahahha keyhlah,sebenarnya malam ini kat umah ku ada acara membakar BBQ yang mana geng-geng my brother membakar ayam di depan teratak umah ku ini.huhu...dan mereka menyuruh mak ku meletakkan rempah untuk digaulkan sehingga sebati...
keluarrga ku mengambil bahagian dengan membeli seekor ayam dan dipotong secara kecil2.tetapi kali ini aku yang bakar ayam famly ku,
dan geng-geng abang aku bakar suku dengan aku,kiranya ada dua r tempat bakar ea...
Agak istemewa jugak kali ini kerana aku yang membakar BBQ...

  fuhhhh agak menjadi jugak aku bakar ayam kali ini...memang cantik r...nak tunjuk pun aku tak ingat nk  ambil gambar ayam yang dibakar itu..bukan ku nak bangga tapi kalau kau tengok pasti kau nak makan punyer...nanti law ade gambar aku letak yer.... apa-apa pun kalau nak buat acara BBQ jangan-segan-segan ,jangan malu-malu nak jemput aku yer,,,,macam lagu jangan pegang-pegang lah pulak..cehwahhh.okeyhlah,,dah panjang sangat nih..aper-aper pun thanks kerana sudi membacar..almaklumlah ,aku budak baru bercoret..sekian sudah dari aku..selamatsss........

0 ulasan:

Catat Ulasan

Blogger news

Blogroll

Dikuasakan oleh Blogger.

Copyright © / KoNkLuSi AnIsHaK

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger