>--

Teringatkan Akan si E


hai..kali ini aku nak coret pasal diriku ini dan  si E..sebelum ini aku ada luahkan pasal E kan...??sebenarnya semenjak dua menjak ni aku selalu teringatkan dia,aku tak tahu kenapa masih ada sayang aku terhadap dia,padahal dia bukan nak pun orang huduh macam aku nih.layakkah aku mencintai dia???aku tak tahu??aku nak lupakan dia kalau boleh,kalau dekat sekolah aku selalu cakap ngasor dgn dia,tujuan aku buat gitu supaya dia muakk dgn aku...tadi kat sekolah aku tgur  hal dia,dia pun mrh aku,dia kata sibuk sokmo hal org!!dalam hati aku berasa hati jugak dia kata macam tuh ker aku,sb sblum ni aku sllu nasihat dan laen-laen lagi,tapi dia dah bunyi macam tu ker aku aku rasa xperlah.mybe btul die tengking aku.aku ni xlayak nasihat org.aku sedar sapa aku,aku ni bkn lah setaraf dgn dgn si E nih.kelmarin pun seharian aku tak bercakap dgn dia,aku tak tahu kenapa??time dia cakap dgn org laki laen ,tiba-tiba aku rasa cemburu dgn dia,tapi aku ni sapa nak cemburu dgn dia??itu mmg hak dia kan??adoiiilah,ya Allah bantulah aku selesaikan kekusutan diriku ini,aku nak konklusi yang baek...


Sudah 5   bulan aku single.tapi asal aku nak ke org ,org tuh pulak tak nak ke aku..kenapa aku??kenapa aku sorang jer yang hadapi masalah ini??mana konklusi untuk aku???keyhlah setakat ni sajelah dariku intuk malam ini...

0 ulasan:

Catat Ulasan

Blogger news

Blogroll

Dikuasakan oleh Blogger.

Copyright © / KoNkLuSi AnIsHaK

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger