>--

Pengenalan Dunia konklusiku

Salam Untuk Para Blog.


kalau nak tahu ini blog yang ketiga yang aku coretkan tentang diriku ini..aku nak coretkan blog ini untuk luahkan isi hatiku,kehidupan yang ku lalui ini..

okehlah kenapa yer aku kata blog ini yang ketiga???sebenarnya aku mempunyai blog yang pertama iaitu anda boleh klik Hidupku Anishak yang menceritakan situasi hari ini,yang kedua iaialah blog Anishak04,tetapi blog ini aku tak aktif disebabkan masalah sistem yang dihdapi,oleh kerana itulah aku pun menghasilkan blog yang ketiga ini tentang coretan yang akan ku story kan kepada kalian..

Disamping itu aku harap melalui ruangan blog Anishak ini dapat berkongsi pengalaman dengan kawan2 semua tentang situasi hari ini dan hal yang berkaitan dgn sewaktunye.... 

oleh itu aku berharap saudara,saudari,puan,tuan,abang2,kakak2,dan adik2 sekalian dapat menegur,memberi nasihat ,dalam memajukan lagi ruangan blog [anishak] ini..... sekian sudah dariku..

0 ulasan:

Catat Ulasan

Blogger news

Blogroll

Dikuasakan oleh Blogger.

Copyright © / KoNkLuSi AnIsHaK

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger